Δυσπιστία προς την Ιαπωνική μουσική...μπα! Part1

Όλοι οι άνθρωποι στην Ελλάδα ακούνε διαφόρων ειδών μουσική. Άλλοι rap, άλλοι hip-hop άλλοι, rock άλλοι, pop άλλοι λαϊκά και πολλα άλλα είδη μουσικής. Και όπως είναι γνωστό αυτή η μουσική θα είναι είτε από έλληνες δημιουργούς είτε απο ξένους.




Γιατί ομως όταν εμείς οι Έλληνες λέμε ξένους εννοούμε πάντα τους Αμερικάνους άντε και τους Ευρωπαίους...για να μην πω από Ευρωπαίους μόνο Άγγλους άντε και Ισπανούς;;οεο;;




Οι άλλοι λαοί από Αφρική και Άπω Ανατολή δεν υπάρχουν; Σας πληροφορώ ότι υπάρχουν και δίνουν ένα δυνατό παρόν στην παγκόσμια μουσική δισκογραφία! Όπως έχει δείξει άλλωστε και το STAR(πηγή όμως!) οι τραγουδιστές εκεί είναι υπερπαραγωγές και δεν τραγουδανε:"τσιν-τσαν-τσον"(παρεπιπτόντως ουδεμια σχέση με ιαπωνικά πιο πολύ με κινέζικα μου κάνουν) αλλά στίχους με νόημα και τραγούδια με απίστευτους ρυθμούς!Από rock μέχρι pop και από punk και hip-hop σε visual-k!







Και εγώ ερωτώ γιατί να ντρέπομαι να λέω όταν με ρωτάνε τι μουσική ακούω εγώ να απαντώ j-pop(το j από το japanese); Γιατί όταν όντως το λέω όλοι με κοιταζουν περίεργα και μου λένε πολύ "ψαγμένο"; Η αγορά ιαπωνικής μουσικής έχει αρκετά εκατομμύρια πελάτες οι οποίοι δεν είναι ιάπωνες, όσο και αν αυτό σας φαίνεται παράξενο!

Σας προκαλώ να βάλετε στο Google Ayumi Hamasaki(μια από τις πιο δημοφιλής τραγουδιστριες της Ιαπωνίας) και δείτε πόσα αποτελέσματα...εμένα προσωπικά μου βγάζει...

Αποτελέσματα 1 - 10 από περίπου 2.490.000 για ayumi hamasaki. (0,08 δευτερόλεπτα) !!!

Check this out!